Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Μεγάλη Εβδομάδα , Εβδομάδα των Παθών και της Ψυχής μας τον Τάραχο .!!!


 Δεν ξέρω τι να πω και τι να υποθέσω κάθε ημέρα  ακούω κόσμο να απολύεται και με πιάνει ένα σφίξιμο στην  κοιλιά το τι ξημερώνει με την ακρίβεια  και την ανεργία  την αβεβαιότητα και την κακή πολιτική των δύο  "μεγάλων" κομμάτων . Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι τα δημοσιεύματα της Αριστεράς θα με άγγιζαν  άκουγα για Ριζοσπάστη και δεν έδινα σημασία και έφτασα στα 48 μου χρόνια και διαβάζω λες και είμαι το Κομμούνι της γειτονιάς λες και είμαι μέλος στην αχτίδα της Κ.Ο.Β. της τοπικής του σωματείου στο ΠΑΜΕ   στο Υπασπιστήριο της Αλέκας ...... ε ρεεεε δεν πάω καλά  αλλά βρείτε μου ποιος πάει καλά  όλα και όλοι πάμε κατά ανέμου  και την ώρα και την στιγμή που αυτοί  που ψηφίζαμε επί σειρά δεκαετιών ...ήμουν νιός και γέρασα  μας πούλησαν πάμφθηνα ...!!!
Το μέλλον θα δείξει την γελοία ποικιλόμορφη  διακυβέρνηση των κρατούντων και την ανείπωτη βλακεία τους στο ότι δεν ξέρουν να κυβερνούν ...!!!
http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=1374806

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου